Snurra runt i en stad som glöder som viskar: Bli min inatt...

Likadana naglar som i förra inlägget. Tyckte dom blev så snygga på Sara så jag gjorde likadana på mig själv också.

Angående den kassa uppdateringen, det är sommar och är man ju hellre ute än inne och målar naglarna. Sen har jag även fått för mig att nagellack torkar långsammare när det är varmt. Dock vet jag inte om det stämmer, men otålig som jag är tar det alldeles för lång tid för lacket att torka. Nåt inlägg i veckan ska jag nog lyckas knåpa ihop ändå.


Kommentarer
Postat av: Chriis

Shit vilka snygga designer du har gjort på dina naglar :o duktig du är :D

2011-07-05 @ 18:00:30
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0