You look so fine and I really wanna make you mine.

Jag lovade ju att ni skulle få steg för steg-bilder. Sagt och gjort, här kommer några bilder på en egentligen väldigt lätt design. Men förhoppningsvis hjälper det någon!
Måla vita sträck såhär.
Anledningen till att den här bilden ser så konstig ut är att jag tog hjälp av min vän paint. Jag hade lite glömt bort att kort med det röda. Man gör iallafall sedan likadant på alla andra naglar också, om man nu vill ha flaggan på alla naglar.
Här är iallafall slutresultatet.
Har märkt att min underbara lysrörslampa som är helt perfekt när man målar naglarna gör bilderna väldigt gula. Ska börja ta bilderna i dagsljus istället.

Kommentarer
Postat av: Nadja

re: Tack så mycket!

2011-09-01 @ 07:09:31
URL: http://blamingnargles.blogg.se/
Postat av: EnAmaaaanda

Sv: Tack så jätte mycket :)

2011-09-01 @ 16:52:31
URL: http://nailsbyenamaaaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0